Representant

Martin Ludvigsen

Martin er født og oppvokst i Vestby, bor nå i Son, er gift og har to barn. Martin er aktiv i lokalsamfunnet med verv i flere idrettslag, herunder som trener for HSV fotball gutter 2016. Martin er fylkestingsrepresentant for Arbeiderpartiet i Viken og Akershus Arbeiderparti sin 8. kandidat til fylkesvalget 2023. Martin er opptatt av det å skape gode lokalsamfunn for barn og voksne, med gode tjenester og et rikt fritidstilbud alle har muligheten til å delta i.

Martin Ludvigsen

Jeg jobber som fagansvarlig for virksomhetsstyring, eierskap og analyse i Indre Østfold kommune. Er fylkestingsrepresentant for Arbeiderpartiet i Viken og sitter i kulturkomiteen. Er leder av Vestby arbeiderparti, og har også et styreverv i Soon golfklubb.

Jeg brenner for et rettferdig skattesystem som bidrar til mindre forskjeller i samfunnet, et samfunn som gir like muligheter for alle enten der er utdanning, få seg en jobb å leve av eller muligheten til å delta i fritidsaktiviteter.