Vil du bidra i valgkampen?

Nå er det under 3 måneder igjen til stortingsvalget. Målingene viser at resultatet i Akershus kan avgjøre om vi får en ny Arbeiderparti-ledet regjering.

Arbeiderpartiet søker frivillige til valgkampen. Bidra til en ny regjering?

Vi trenger derfor alle krefter som kan bidra i valgkampen.  Du kan bidra på ulike måter:

1.       Bli frivillig

Vi trenger folk som kan gjøre alt fra å gå husbesøk, stå på stand, koke kaffe, forberede aksjoner, sortere materiell, skrive innlegg, være aktiv i sosiale media eller snakke med naboen. Meld deg som frivillig, så sender vi deg tilbud om aktiviteter, fakta og argumentasjon: http://frivillig.arbeiderpartiet.no/

2.       Bidra med et lite beløp til valgkampen

Om vi skal klare å vinne valget, trenger vi all støtte vi kan få, også økonomisk. Om du har noen kroner til overs du vil bidra med til valgkampen til Akershus Arbeiderparti, så er vi veldig takknemlig. I så fall kan du VIPPSE oss på 80388 eller overføre til kontonummer 9001.22.15710 et valgfritt beløp.

3.      Bli medlem

Om du stemmer Arbeiderpartiet, så bli med i Arbeiderpartiet. Du kan være aktiv eller kun velge å være med for å støtte oss. Her kan du melde deg inn.

Lurer du på noe? Kontakt oss på [email protected] eller 24144170