Temamøte: Norges innsats i Afghanistan (NOU 2016: 88)

Akershus Arbeiderpartis internasjonale nettverk inviterer til møte med leder av Afghanistan-utvalget Bjørn Tore Godal tirsdag 8. november klokken 17.30.

original_1478641595_0993907

Afghanistanutvalget leverte nylig sin evalueringsrapport om Norges innsats i Afghanistan (NOU 2016: 88). Utvalget konkluderte med at Norge har vært en god alliert, men at oppdraget har vært vanskelig og at situasjonen i Afghanistan idag er nedslående. (Les kronikk her: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Kronikk-Hvordan-kunne-det-ga-slik-Hva-gikk-galt-Bjorn-Tore-Godal-199181b.html)

Leder av utvalget, Bjørn Tore Godal, vil innlede for Akershus Arbeiderpartis internasjonale nettverk om utvalgets konklusjoner. Godal er tidligere utenriksminister og forsvarsminister for Arbeiderpartiet. Det vil bli mulighet for spørsmål og kommentarer etter innledningen.

Temamøte foregår tirsdag 8. november klokken 17.30-19.00 i Arbeiderpartiets partilokaler på Youngstorget (nærmere rom blir angitt senere)

Det serveres pizza fra klokka 17.

Påmelding foregår til [email protected] med frist 7. novmeber

Vel møtt!