Nominasjonsprosessen er i gang

Nominasjonsprosessen mot stortingsvalget 2021 har startet. 19. juni satte representantskapet ned nominasjonskomiteen som skal foreslå liste til stortingsvalget. Nominasjonsmøtet avholdes 28. november 2020.

Nominasjonskomiteen består av:

Varamedlemmer:Steinar Ottesen - Aurskog-HølandHege Svendsen - EidsvollTrond Finstad  - Vestby          Hege Bogfjellmo - LunnerHalfdan Karlsen - RælingenElin L’Estrange  - UllensakerVara AUF:  Ina Libak

Viktige datoer:

Svarfrist om ønsket renominasjon - 15. augustForslag på kandidater fra kommunepartier/lag/AUF - 31. augustForeløpig listeforslag offentliggjøres - 25. septemberEndringsforslag til lista fra kommunepartier/AUF - 16. oktoberEndelig listeforslag offentliggjøres - 30. oktoberNominasjonsmøte - 28. november