Anniken, Åsmund, Anders, kalv

Er du vår nye kommunikasjonsrådgiver?

Akershus Arbeiderparti søker ny medarbeider.

For å vinne valg må vi lykkes med å formidle og synliggjøre politikken vår for velgere, både i sosiale og tradisjonelle medier. Vi vil derfor forsterke partikontoret med en kommunikasjonsrådgiver.

Kommunikasjonsrådgiveren skal sammen med våre kandidater, tillitsvalgte og ansatte, arbeide for å øke vår synlighet over hele fylket. Mer kampanjeaktivitet, oppfølging av kandidater, pressearbeid og digital produksjon vil være en del av dette arbeidet. Vi ser etter en person som er initiativrik, positiv, som har god gjennomføringsevne. Vedkommende må være en pådriver og motivator i kommunikasjonsarbeidet.

Vi ønsker søkere med:
- god kjennskap til digitale plattformer, og som kan produsere godt innhold til dem
-erfaring fra kampanjearbeid
-god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
-evne til å utvikle konkrete planer og strategier
-erfaring fra politisk og organisatorisk arbeid

Det stilles krav om gode samarbeidsevner.
Stillingen er midlertidig, frem til 15. september 2023.
Stillingen er i utgangspunktet 100%, men kan tilpasses, og vil også innebære noe arbeid utover normalarbeidstid.

Kontorsted vil være i Akershus Arbeiderpartis lokaler på Youngstorget.

Stillingen lønnes etter overenskomsten mellom Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening og Handel og Kontor i Norge.

Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med fylkessekretær i Akershus Arbeiderparti, Elisabeth Fanghol, telefon 93882122.

Søknad sendes til [email protected] innen 20. oktober.